Nákupní košík Košík je prázdný 0 Kč

Vrácení zboží

Výměna a vrácení zboží

Výměna zboží

  • V případě nutnosti Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme do 20 dnů od koupě za např. jiný odstín ve stejné cenové hladině. Pro tento případ je Vám k dispozici infolinka 775 971 005, kde Vám rádi podáme potřebné informace.
  • Zboží nám zašlete s kopií dokladu o zaplacení formou doporučeného balíku na adresu N.TIES CLASSIC s.r.o., Brněnská 700, 500 06 Hradec Králové.
  • Za nepoužité a nepoškozené zboží v původním obalu Vám zašleme zboží nové, dle Vašich požadavků.
  • Náklady na poštovné spojené s odesláním balíku do naší firmy hradí zákazník. Náklady na poštovné spojené s odesláním nového zboží hradí naše společnost.
  • Možnost výměny se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku dle §1837, odst.d) Občanského zákoníku.

Vrácení zboží

  • Zboží zakoupené prostřednictvím našeho internetového obchodu www.kravaty-kosile.cz můžete vrátit do 20 dnů od jeho převzetí. Možnost vrácení se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku dle §1837 Občanského zákoníku, odst.d): "Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu."
  • Zboží nám zašlete bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 20 dnů od odstoupení od smlouvy, formou doporučeného balíku na adresu N.TIES CLASSIC s.r.o., Brněnská 700, 500 06 Hradec Králové.
  • Do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, nejdříve však po obdržení vráceného zboží na naši adrese, Vám zašleme kupní částku bankovním převodem, dle Vámi zaslaných údajů. (V případě vrácení kupní částky formou složenky na zadanou adresu, náklady na poštovné hradí zákazník). Jestliže jste zvolili jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme Vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  • V případě vrácení použitého či poškozeného zboží a jeho obalu Vám bude z kupní částky odečtena cena za uvedení zboží a jeho obalu do původního stavu. Náklady na poštovné při vrácení zboží hradí zákazník. Náklady spojené s vrácením kupní částky hradí naše společnost.
  • Vrácení peněz a tedy i odstoupení od spotřebitelské smlouvy je podmíněno dodržením výše uvedeného postupu a všech výše uvedených podmínek.
  • V opačném případě odstoupení od spotřebitelské smlouvy není možné a zboží bude odesláno na náklady příjemce zpět.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Záruka a reklamace

  • Na veškeré zboží nabízené na našem internetovém obchodě www.kravaty-kosile.cz je poskytována kvalitativní záruka ve lhůtě 24 měsíců.
  • Nejpozději následující den po obdržení zásilky zkontrolujte její úplnost, po této lhůtě se zásilka považuje za kompletní a řádně dodanou. Pozdější reklamace úplnosti není možná. V případě nesrovnalostí nás v této lhůtě kontaktujte prostřednictvím e-mailové adresy info@kravaty-kosile.cz. Vaši reklamaci prověříme a navrhneme řešení.
  • Případnou kvalitativní reklamaci zboží nám zašlete s kopií dokladu o zaplacení a uvedením důvodu reklamace, formou doporučeného balíku na adresu N.TIES CLASSIC s.r.o., Brněnská 700, 500 06 Hradec Králové.
  • V případě posouzení reklamace jako oprávněné, Vám obratem zašleme na naše náklady nové zboží. Pokud již nebude na skladě a nebude možné jej již ani vyrobit, bude Vám vrácena kupní cena.
  • V případě posouzení reklamace jako neoprávněné Vám bude zboží odesláno na náklady příjemce zpět.
  • Pokud si nebudete jisti oprávněností reklamace, je Vám k dispozici infolinka 775 971 005, kde Vám rádi podáme potřebné informace.
  • Reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení, poškození vzniklé nevhodným užíváním výrobku, nedodržením způsobu čištění dle symbolů ošetřování apod.
  • Reklamace se rovněž nevztahuje na poškození, či deformaci tvaru textilního zboží zaviněné čistírnou. V tomto případě se často jedná o neopravitelné poškození a je nutné požadovat náhradu škody ihned na místě u provozovatele čistírny.
  • Kupující je rovněž povinen prohlédnout zásilku bezprostředně při jejím doručení dopravcem. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, je kupující oprávněn odmítnout převzetí a obraem informovat dodavatele, v případě převzetí poškozené zásilky pak zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího.
  • Tento reklamační řád nabývá platnosti dnem 1. ledna 2011 a platí na území České a Slovenské republiky. Skutečnosti neupravené tímto reklamačním řádem se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a zákazník je povinen seznámit se s jeho zněním.
  • Nákupem zboží zákazník uzavírá s prodávajícím Spotřebitelskou smlouvu a potvrzuje souhlas s Obchodními podmínkami.
  • Prodávající si vyhrazuje právo na změny Obchodních podmínek bez předchozího upozornění.

Kompletní obchodní podmínky naleznete zde.

Přihlášení